السبت، 25 ديسمبر، 2010

قانون مبارك



قانون مبارك

الخطابات=الفقر(مقلوب الواقع)

اى ان كلام السيد الرئيس يتناسب تناسبا عككسا مع كل ماهو جار...

نفسى مرة ابو العربى يخدر اللى بيكتب الخطابات دى زى ماخدر الحكام وحكم مكانهم...

هناك 8 تعليقات:

zikooooo يقول...

السلام عليكم

يا لهوي علي مبارك ده رئيس زي ال..................
قصدي زي العسل

zikooooo يقول...

ههههههههههههههههههه
كويس دانا اول تعليق اهه
والتاني برده

zikooooo يقول...

طب ايه المانع لما ااخد التعليق الثالث او الرابع والخامس؟
ولا اقولك بلاش
الظاهر الناس خافت تدخل وتتكلم علي مبارك الا يحصلهم حاجه
تصبح علي خير بقي

still-searching يقول...

ومفيش مانع اما اكون انا رابع تعليق

ولو ان مفيش تعليق

كل يوم ببقى نفسي ارجع ايام خلافة سيدنا عمر بن الخطاب

واقعد اقارن بين ايامنا وايامه

يلا حسبي الله ونعم الوكيل

شمس النهار يقول...

رئيس مين فيهم بالظبط

:)

فتاه من الصعيد يقول...

:))

مقلوب الواقع ... انت مدرس فيزياء بقا :))

تحياتي

أحسن تـستاهـل يقول...

طب بص،، انا مش هتفرج ع الفيديو دلوقتي إنما هقولك ان انا حاسة ان واحد بيكلم طرش،، هو ده الوضع، او متخيل ان الشعب خلاص جاله تخلف عقلي واصيب بالعته

نفسي اعرف اتكلم قال ايه؟ بس برضه مش هتفرج دلوقتي،، وطبعا الناس صقفت مش كده؟؟
تصدق وانا بكتب دلوقتي اتخنقت!!!!! أصلا ده حالنا من ساعة نتيجة الانتخابات
:(

مها ميهوووو

حلم بيعافر يقول...

منورين ياجماعة

واسف على التاخير فى الرد